سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

انهدام باند سرقت اماکن

فرمانده نیروی انتظامی کازرون از دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ رجبعلی رزمجوئی گفت: با توجه به وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی بخصوص مزارع و باغات در اطراف شهرستان كازرون، رسیدگی به این موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور كار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی اظهار كرد: ماموران پس از بررسی فنی و پلیسی از محل های وقوع سرقت، متوجه شدند که سرقت ها توسط چند نفر انجام می شود.
فرمانده نیروی انتظامی کازرون افزود: اکیپ ویژه ای در این خصوص تشکیل و با انجام اقدامات اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت های صورت گرفته، ماموران موفق به شناسایی باند شش نفره سارقان كه اکثرا از افراد سابقه دار و دارای اعتیاد به موادمخدر بودند، شدند.
سرهنگ رزمجوئی بیان كرد: با تلاش ماموران، اعضای این باند در یك عملیات منسجم دستگیر و در تحقیقات به یک فقره سرقت از مزارع اقرار كردند.
وی گفت: سارقان دستگیر شده برای تحقیقات بیشتر و کشف سایر سرقت های احتمالی به پلیس آگاهی تحویل و در آنجا به سرقت ۴ فقره اماكن خصوصی دیگر  اعتراف، كردند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کازرون افزود: كلیه سرقت های انجام شده بازسازی، یك دستگاه خودروی وانت نیسان بكار رفته در سرقت ها توقیف و در این رابطه یك نفر مالخر که دارای سابقه سرقت بود شناسائی و تعدادی از اموال مسروقه شامل یك دستگاه موتورجوش، یك دستگاه موتور برق، یك دستگاه جرثقیل دستی، چند تخته رو فرشی كشف از منزل وی كشف و به مالباختگان مسترد شد.  
انتهای پیام/ن
برچسب ها: انهدام ، باند ، سرقت ، اماکن ، شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.