سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گفت‌و‌گوی باشگاه خبرنگاران با معاون یک موسسه خیریه مهاجرین در مشهد؛

افطاری مهاجرین خیّر افغانستانی در مشهد‌مقدس + تصاویر

ریحانی گفت: خیّرین افغانستانی مقیم مشهد، همه ساله همزمان با ماه مبارک رمضان اقدام به توزیع غذای گرم میان نیازمندان مهاجر می‌کنند.

«رجبعلی ریحانی» معاون مؤسسه خیریه حضرت سیدالشهدا(ع) مشهدمقدس در گفت و گو با خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون توزیع غذای گرم توسط خیرین افغانستانی این موسسه میان نیازمندان مهاجر در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: مؤسسات خیریه مهاجرین همه ساله در ایام ماه رمضان و بخصوص در لیالی قدر، با آماده کردن غذای گرم آن را بین نیازمندان و ایتام مهاجر در مناطق مختلف مشهد توزیع می کنند.

وی ادامه داد: مؤسسه خیریه حضرت سید الشهدا(ع) نیز یکی از مراکزی است که هر شب صدها پرس غذای گرم را میان خانواده های نیازمند مهاجر توزیع می کند و در شب‎های قدر این کمک‎ها به شکل فوق العاده‌ای افزایش پیدا می‌یابد.

ریحانی گفت: همه این کمک ها، از طرف خود خیرین و بازرگانان مهاجر در ایران و نیز برخی از کمک ها از طرف مهاجرین مقیم اروپا است که به دست موسسه رسیده و ما هم آنها را بدون هر گونه تبعیض قومی و مذهبی در اختیار افراد واجد شرایط قرار می دهیم.

در پایان «علی عبداللهی» مدیر بخش اداری این مؤسسه گفت: ما علاوه بر تهیه و توزیع غذای گرم برخی مواد غذایی از قبیل خشکبار را هم در آغاز و اواسط ماه رمضان در اختیار خانواده‌های مهاجر تحت پوشش  در مناطق 28 گانه مشهد قرار می دهیم.



















انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.