سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

15 هزار زایمان طبیعی در بوشهر

از آغاز طرح تحول نظام سلامت ۱۵ هزار زایمان طبیعی رایگان در استان بوشهر انجام شده است.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در نشست با نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از انجام 15 هزار زایمان طبیعی رایگان در استان از ابتدای اجرای طرح تحول نظام سلامت تاکنون خبر داد.

علیرضا رییسی با اشاره به کاهش میزان زایمان سزارین در سطح استان بوشهر افزود: تا كنون در استان ٢٤٦ هزار نفر از خدمات طرح تحول نظام سلامت استفاده كردند.

وی همچنین از افزایش سهمیه پذیرش دانشجوی پزشکی بومی استان در در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر طی دو سال اخیر خبر داد و تاکید کرد در تلاشیم ماندگاری فارغ التحصیلان پزشکی در استان را افزایش دهیم و با پیگیری‌های صورت گرفته، پذيرش دانشجوی رشته پزشكی در استان بوشهر را از ۴۰ نفر به ۹۰ نفر رسانده‌ایم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در بخش بهداشت و درمان استان بوشهر، گفت: بهبود وضعیت سلامت و ارتقای شاخص‌های بهداشتی و درمانی همواره یکی از دغدغه‌های مردم در استان بوده است و امیدواریم با تلاش مسئولان شاهد کاهش مشکلات و توسعه زیرساخت‌ها باشیم و مردم با مشکلی روبرو نشوند.

انتهای پیام/ ش


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.