سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

تجلیل از خانواده اولین پاسدار شهید خوزستان

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک بهمراه جمعی از مسئولین این شهرستان از خانواده اولین پاسدار شهید جنگ تحمیلی استان خوزستان تجلیل کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک در حاشیه این دیدار گفت: توجه به خانواده‌های شهدا یک وظیفه عمومی است و همه مسئولان باید در این زمینه اهتمام ویژه داشته باشند.

سرهنگ پاسدار غلامرضا قربانی افزود:  این تکریم از بازماندگان شهدا وارثان فرهنگ ایثار و شهادت زنده نگه داشتن یاد شهدا و این فرهنگ عاشورایی است و تا این فرهنگ در جامعه زنده است جامعه ای پویا همراه با امنیت و عزت داریم.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت مولای متقیان، گفت: یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امر ضروری است.

سرگرد پاسدار احسان کریمپور گفت: امروز جامعه اسلامی و همه کسانی که در آن با آسایش و آرامش زندگی می کنند، مرهون خون پاک هزاران شهید و جانبازی است که در دفاع از ارزش های اسلامی که از اهل بیت عصمت و طهارت (س) به ما ارث رسیده است، جانفشانی کردند.

جهانگیری  فرماندار اندیمشک در این دیدار بر حفظ شان و جایگاه خانواده معزز شاهد و ایثارگر تاکید کرد .

شهيد غلامعباس سروندي در سال 1339 در شهرستان انديمشك ديده به جهان گشود .

این شهيد در جبهه های نبر حق بر علیه باطل، در حاليكه شعار الله اكبر ، خميني رهبر را بر لب داشت مورد هدف خمپاره هاي متجاوزين اسلام قرار گرفته ،  به نداي رهبرش حسين (ع) لبيك گفته و در اول مهر 59 به خیل شهدا پیوست.

انتهای پیام/ض
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.