سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

آغاز دوباره تجهیز ونوسازی زمین های کشاورزی از هفته آینده

برای تجهیز و نوسازی 7 هزار هكتار زمین های کشاورزی از هفته آینده مشاور انتخاب می‌ شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازساری ، رئيس سازمان جهاد كشاورزی مازندران با بیان اینکه تجهيز و نوسازی در مازندران از سال 70 آغاز شد و در سال 92 متوقف شد گفت : با پيگيری‌های وزير جهاد كشاورزی از سال 93 اعتباری برای اجرای اين طرح اختصاص داده شد.

دلاور حيدرپور افزود: مطالعه 9 هزار هكتار امسال در استان امسال آغاز شد كه از هفته آينده برای 7 هزار هكتار مشاور انتخاب می‌ شود.

وی با بیان اینکه افزايش قيمت زمين و مسايل اجتماعی حل شد و اجرای تجهيز و نوسازی در استان در حال انجام است گفت : مازندران امسال متعهد به اجرای 10 هزار هكتار تجهيز و نوسازی در اراضی شاليزاری شد.

وی افزود: در سفر دولت به مازندران مبلغ 50 ميليارد تومان برای اجرای طرح تجهيز و نوسازی اراضی شاليزاری مصوب شد.

رئيس سازمان جهاد كشاورزی مازندران بهره‌ وری مصرف آب، افزايش توليد، كاهش هدررفت آب، افزايش سرعت انتقال آب، افزايش ضريب استفاده از مكانيزاسيون، كاهش مصرف سوخت و انرژی و دسترسی آسان به مزارع از مهمترين مزايای اجرای طرح تجهيز و نوسازی در شاليزارها است.

حيدرپور افزود : ضرورت زيرساخت‌ها در استان بيش از گذشته احساس می‌شود چون سد نداريم و وابسته به جريان بهنگام رودخانه‌ای هستيم و بايد زيرساخت‌ها به‌گونه‌ای باشد که بهره‌وری افزايش يابد.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.