سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهسازی وزیباسازی مدارس با مشارکت دانش آموزان کردستانی

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان ازمشارکت چهار هزار و 250 دانش آموز استان درقالب طرح هجرت سه، به منظور بهسازی و زیباسازی مدارس درسال جاری خبرداد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،رشید قربانی، در دومین نشست ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان گفت: در تابستان جاری، 4 هزار و 250 دانش آموز استان در قالب برنامه‌های طرح هجرت سه، در بهسازی و زیباسازی مدارس مشارکت خواهند کردکه مجموع فعالیت آنها بیش از 40 هزار نفر روز خواهد بود.

وی تعداد عرصه‌های پیش بینی شده برای فعالیت دانش آموزان شرکت کننده در طرح هجرت سه را 124 عرصه عنوان کرد و افزود: دانش آموزان علاوه بر شرکت در برنامه‌های فرهنگی و غنی سازی اوقات فراغت، در ایام پیش بینی شده برای فعالیت در قالب طرح هجرت، در بهسازی و زیباسازی مدارس مشارکت خواهند کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه این برنامه با همکاری آموزش و پرورش، نوسازی مدارس و سپاه بیت المقدس کردستان اجرایی می‌شود، بیان کرد: به همین منظور از محل اعتبارات تعمیر و تجهیز مدارس در صورت تخصیص، مبلغ پنج میلیارد ریال به همین منظور پیش بینی شده است.

انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.