سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهم ترین اخبار اقتصادی ششم تیر ماه؛

پراید در بیروت چند فروخته می شود/افزایش 1.2 درصدی قیمت مسکن

تعامل بانکها و سپرده گذاران،بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی و آغاز صادرات محصولات لبنی به روسیه از مهم ترین خبرهای منتشر شده امروز بود.

به گزارش خبرنگاراقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مهم ترین عناوین اقتصادی امروز به شرح زیر است:

رئیس خانه اقتصاد ایران گفت: برنامه‌هایی که برای اقتصاد کل کشور در نظر گرفته می‌شود باید در جهت منافع ملی باشد اما کاهش سود سپرده ها بیشتر به نفع بانک‌ها است.

یک کارشناس اقتصادی گفت:خودروسازان به علت عدم رقابتی بودن بازار، تلاشی برای کاهش هزینه‌ها در زنجیره تامین و بهبود کیفی محصولات خود نمی‌کنند.

اولین محموله صادراتی گروه خودرو سازی سایپا به کشور لبنان با حضور قائم مقام صادرات و امور بین الملل گروه خودرو سازی سایپا ارسال شد.

درچندماه گذشته شاهد تعدیل برخی ازبیمه شدگان حوزه قالیبافی دراستان های مختلف کشور از سوی سازمان تامین اجتماعی بوده ایم که اعتراض کارگران وکارگاه داران قالیبافی را به همراه داشته است.

کارشناس اقتصادی گفت: باید شرایطی بوجود آید تا با کاهش نرخ سود سپرده های بانکی صاحبان سرمایه، منابع مالی خود را از سیستم بانکی خارج نکنند و با تعامل با بانکها در جهت توسعه تولید ملی گام بردارند.

یک کارشناس گفت: تضاد بین نرخ سود دریافتی و پرداختی در کشورهای دیگر وجود ندارد و صنایع مختلف با حمایت ویژه از سوی دولت کمترین نرخ سود تسهیلات بانکی را پرداخت می کنند.

متوسط قیمت خرید و فروش یک متر مربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاه های معاملات ملکی شهر تهران در خردادماه اعلام شد.

دبیر انجمن صنایع لبنی کشور گفت: عمده محصولات صادرات لبنی به روسیه شیر خشک و پنیر است.

انتهای پیام/





تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.