سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاجیک:به المپیک رفتن شانسی نیست

تاجیک گفت:تیم ملی بسکتبال ایران جوانان شایسته ایی را در خدمت دارد اما به المپیک رفتن هیچ وقت شانسی نیست.

پویا تاجیک بازیکن سابق تیم ملی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت:تیم ملی بسکتبال ایران بسیار جوان است و بازیکنانی همچون جمشیدی را در اختیار دارد و نیازمند تجربه برای حضور در المپیک است المپیکی شدن تجربه و جوانی را باهم میخواهد و شانسی نمی توان به المپیک راه یافت. 

وی افزود کشورهای مطرح جهان در بسکتبال روی جوانان سرمایه گذاری می کنند و آنها را تا مرز تجربه می رسانند تا در آینده از انها در تیم ملی بهره ببرند و این یک پروسه ی 8 ساله را می طلبد و بعد از ان نوبت به برداشت و استفاده از این جوانان است. 

تاجیک در مورد حضور ایران در مسابقات انتخابی المپیک گفت: تیم های قدرتمندی پیش روی بسکتبال قرار دارد  باید قبول کنیم که بازی مقابل چین و لیتوانی در تورتمنت اطلس چین قابل قیاس با دیدارهای انتخابی المپیک در تورین ایتالیا نیست  ودر انجا تیم های قدرتمندی همچون یونان حضور دارد که از تیم های قدرتمند و گردن کلفت در بسکتبال هستند و با ایران در این رقابت ها هم گروه هستند.

پویا تاجیک در مورد وضعیت حال حاضر فعالیتش گفت:لیگ بسکتبال ایران  تعطیلات خودش را سپری میکند و باید تا آبان ماه صبر کنیم بعد در مورد فعالیت در باشگاه ها تصمیم گیری میکنیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.