سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

کشف بیش از 156 كیلوگرم تریاك در فارس

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر از كشف 156 كیلو و 500 گرم تریاك در فارس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ محمدجعفر تولایی گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس با انجام اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند اعضاء یک باند قصد انتقال یک محموله موادمخدر از استان فارس به استان خوزستان با یک دستگاه کامیون باری دارند كه یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ این محموله را اسکورت می كند.
وی ادامه داد: ماموران با استقرار در طول مسیر تردد قاچاقچیان در جاده شیراز به سمت کازرون هر دو خودرو را توقیف، سه نفر سرنشین آن خودروها را دستگیر و در بازرسی از كامیونت ۴۰ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف كردند.
در عملیات دیگری ماموران یك دستگاه تریلی دانگ فنگ حامل موادمخدر را كه بوسیله یك دستگاه خودرو سواری جک سفید رنگ را در ورودی شهر شیراز از سمت شهرستان فسا شناسایی،‌ متوقف و ضمن دستگیری هر دو راننده خودرو، در بازرسی از تریلر ۲۷ کیلو و۵۰۰ گرم تریاک که به شکل بسیار ماهرانه ای در قسمت دیفرانسیل محور عقب کامیون جاسازی شده بود كشف كردند.
ماموران در شیراز نیز ضمن شناسایی سه خرده فروش موادمخدر آنها را دستگیر و در بازرسی از محل سكونت آنها  ۲۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک كشف كردند.
در شهرستان خرمبید نیز ماموران انتظامی آن شهرستان در ایستگاه بازرسی شهید جنتی فر هنگام کنترل خودروهای عبوری از یک دستگاه اتوبوس که از سمت شیراز به طرف تهران در حرکت بود، 59 کیلو و 500 گرم تریاك كه به طرز ماهرانه ای در اتوبوس جاسازی شده بود كشف و در این رابطه دو نفر را دستگیر كردند.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: کشف ، تریاک ، فارس ، مخدر ، شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.