سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

تمدید قرارداد عطایی با کاله مازندران

بهروز عطایی برای هدایت تیم کاله مازندران در فصل جدید رقابت های لیگ برتر والیبال؛ با باشگاه کاله به توافق رسید.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازساری، عطایی سرمربی آملی و فصل گذشته تیم والیبال کاله گفت: برای هدایت این تیم در فصل جدید رقابتهای لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور با درخواست باشگاه با تمدید قرارداد موافقت کردم و خوشحالم در این رقابت ها در کنار تیم شهرم حضور دارم.

او افزود: من آموزش دیده باشگاه کاله هستم و به همشهریانم عشق می ورزم و دلم از حمایت های آنان گرم است.

به گفته عطایی تمرینات آماده سازی تیم کاله برای حضوری پرقدرت در رقابتهای فصل جاری لیگ برتر باشگاه های کشور از مردادماه درآمل آغاز می شود.

سرمربی تیم کاله مازندران با اشاره به اینکه بازیکنانی همچون حمزه زرینی، رضا قراء ، صابرنریمان، علیرضا جدیدی و چند بازیکن دیگر در رقابتهای این فصل در این تیم حضور نخواهند داشت افزود: درپی تصمیم باشگاه مبنی بر استفاده از بازیکنان جوان بومی، این بازیکنان فصل آینده در تیمی غیر ازکاله بازی خواهند کرد.

عطایی گفت: با سیاست های باشگاه کاله با بازیکنان جوانی از آکادمی کاله و بازیکنان مستعد استان دراین فصل در رقابتهای لیگ برتر شرکت خواهیم کرد.

بهروز عطایی در دوران حضورش به عنوان سرمربی کاله مازندران در لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور ، دو مقام قهرمانی ، نایب قهرمانی، دو مقام سومی لیگ برتر، مقام قهرمانی و سومی جام باشگاه های آسیا و چهارمی جام باشگاه های جهان را درکارنامه دارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.