سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

مرد سال فوتسال آسیا در شهروند

محمد طاهری شهروندی شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازساری، سعید نجاریان مدیرعامل تیم فوتسال شهروند ساری در اولین نقل و انتقال این فصل،نخستین بمب را ترکاند و مرد سال آسیا را به ساری آورد .

نجاریان گفت: در هفته های گذشته مذاکراتی با محمد طاهری بازیکن با اخلاق و با کیفیت فوتسال کشور انجام شد و پس از توافق نهایی، این بازیکن قرارداد رسمی با باشگاه شهروند امضا کرد.

نجاریان افزود: با چند بازیکن خوب دیگر که در فصل گذشته ستاره های تیم خود بودند مذاکراتی در حال انجام است و دو نفر از این بازیکنان نیز جذب باشگاه خواهند شد.

وی در خصوص لیست خروجی باشگاه شهروند گفت: با توجه به نتایج دور از انتظار باشگاه، تصمیم گرفته شد این افراد غیر بومی که بازیکنان مطرحی در فوستال کشور هستند به تیم اضافه شوند.

مدیرعامل شهروند ساری گفت: این تیم پرطرفدارترین تیم فوتسال ایران است و انتظارات هواداران از تیم بالاست به همین دلیل تلاش می شود امسال، تیمی با تلفیق بازیکنان جوان و باتجربه در رقابت ها شرکت کند.

محمد طاهری متولد ۱۳۶۴ تهران در تیم های شهید منصوری قرچک، فولاد ماهان اصفهان، الریان قطر، گیتی پسند اصفهان و تیم ملی دانشجویان توپ زد.

کسب عنوان بهترین بازیکن آسیا در سال ۲۰۱۰، چهار قهرمانی با تیم ملی در جام ملت های آسیا در سال های ۲۰۰۵، ۲۰۰۷،۲۰۰۸ و ۲۰۱۰، دو سومی جام ملت های آسیا با تیم ملی در سال های ۲۰۰۶ و ۲۰۱۲، کسب عنوان آقای گلی لیگ برتر ۸۹ و جام ملت های ۲۰۱۰ و عنوان بهترین بازیکنی جام ملت های آسیا ۲۰۱۰، مقام قهرمانی جام باشگاه های آسیا ۲۰۰۹ با تیم فولاد ماهان اصفهان و مقام پنجمی جام جهانی ۲۰۰۸ برزیل  با تیم ملی از جمله افتخارات این بازیکن است.

انتهای پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.