سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام دهلران

به مناسبت هفته بزرگداشت قوه قضاییه، مزار شهدای گمنام شهر دهلران غبار روبی و عطر افشانی و با خانواده شهدای دستگاه قضا شهرستان دیدار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ این آیین با حضور فرمانده سپاه امیر المومنین(ع) استان، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام، فرماندار و امام جمعه و جمعی از مسئولان دستگاه قضایی دهلران و اقشار مختلف مردم در گلزار شهدای گمنام شهر برگزار و شرکت کنندگان ضمن ادای احترام به شهدا، مزار شهدا را غبار روبی و عطرافشانی کردند.
امام جمعه دهلران در آیین غبار روبی مزار شهدا و دیدار با خانواده 2 شهید دهلران گفت: همه باید ادامه دهنده راه و رسم و سیره شهدا باشیم.
حجت الاسلام سید محسن موسوی بر ضرورت ادامه راه شهدا تاکید کرد و افزود: امنیت، آرامش و اقتدار امروز نظام اسلامی مدیون ایثار و ااز خودگذشتگی شهدا است.
رئیس دادگستری دهلران نیز در این آیین گفت: تجدید بیعت با شهدا و ادامه راه شهیدان و دفاع از ارزش ها باید در سرلوحه کارها باشد.
کیانوش برخی خانواده معظم شهدا را سرمایه انقلاب دانست و افزود: دیدار با خانواده شهدا و تجدید بیعت با شهدا از وظیفه رشرعی و قانونی همه ما است.
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.