سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

آموزش امداد وکمک های اولیه در مساجد شهرستان ارومیه

رئیس جمعیت هلال احمر ارومیه گفت: با هدف کاهش خسارت بلایا و حوادث انسانی و اجتماعی طرح آموزش امداد و کمک‌های اولیه در مساجد و هیئت‌های مذهبی اجرا شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، علی اکبر جوانمرد اظهار داشت: با هدف کاهش خسارت بلایا و حوادث انسانی و اجتماعی طرح آموزش امداد و کمک‌های اولیه در مساجد و هیئت‌های مذهبی ارومیه توسط جمعیت هلال احمر شهرستان ارومیه اجرا شد.

رئیس جمعیت هلال احمر ارومیه عنوان کرد: این طرح با هدف اجرای شعار هر خانواده ایرانی یک امدادگر با استقبال بی‌نظیر شهروندان از کلاس‌های امداد و کمک‌های اولیه و همکاری هیئت امنا مساجد و تکایای مذهبی شهرستان، پیش از نماز مغرب و قبل از مراسم جمع خوانی قران کریم برگزار میشود.

وی گفت: با اجرای این طرح هر روز بیش از 1000 نفر آموزش امداد و کمک‌های اولیه را در شهرستان مطابق آخرین نیازهای امداد و نجات در جامعه از آغاز ماه مبارک رمضان را فرا گرفته‌اند

جوانمرد بیان کرد: آشنایی با فوریت‌های پزشکی در حوادث، انواع خفگی‌ها و ایست قلبی، آشنایی با انواع خونریزی‌ها، مسمومیت‌ها و پیشگیری از آن‌ها، آشنایی با آتل بندی آسیب‌های استخوانی و مفصلی، اطفاء حریق و اقدامات ضروری در مواجهه با جمعیت‌های انبوه از جمله خدمات ارائه شده در اجرای طرح آموزشی هلال احمرارومیه است.






انتهای پیام/س

برچسب ها: آموزش ، مسجد ، هلال احر ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.