سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

برداشت از حساب بانکی دوست

شخصی که با سوء استفاده از اعتماد دوست خود اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی او می كرد دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرمانده نیروی انتظامی جهرم گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت مبلغ یك میلیون و 500 هزار ریال به صورت غیر مجاز از حساب بانکی وی، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ عبدالعظیم انصاری ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا با بررسی های فنی و تخصصی متهم را شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر کردند .
وی افزود: متهم 30 ساله که یکی از دوستان مالباخته است، در بازجوئی های به عمل آمده به بزه انتسابی اعتراف و عنوان کرد مدتی قبل دوستم برای امور بانكی، كارت عابربانكش را به من سپرد که در همان زمان با سوء استفاده از اعتماد وی، رمز دوم حسابش را فعال و به صورت سریالی اقدام به پرداخت قبوض و خرید شارژ تلفن همراه می كردم.
فرمانده نیروی انتظامی جهرم با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی، از شهروندان درخواست كرد: اطلاعات حساب خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و در صورتی که برای خرید، اطلاعات حساب خود را به شخصی واگذار کردند، فوراً نسبت به تغییر آنها اقدام كنند و با فعال كردن پیامك بانکی بلافاصله از تراکنش های حساب بانکی خود با خبر شده و امکان سوء استفاده را به سودجویان ندهند.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: برداشت ، حساب ، بانکی ، دوست ، شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.