سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

پلمب یک کارگاه تولید پنیرغیر بهداشتی

یک کارگاه تولید پنیر غیربهداشتی در شهر شال پلمب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ کارشناس مرکز بهداشت شهرستان بوئین زهرا گفت : با توجه به گزارش های مردمی در شهر شال مبنی بر تولید پنیر در شرایط غیربهداشتی در یک کارگاه تولیدی، کارشناسان این شبکه به محل مورد نظر مراجعه و آن را مورد بررسی قرار دادند.

 لیلا رسولی افزود: در بازدید کارشناسان مشخص شد این کارگاه تولیدی در محوطه یک گاوداری و میان زمین‌های کشاورزی و در شرایط غیربهداشتی اقدام به تولید پنیر می کرده که با توجه به این مساله و با دستور مقام قضائی اقدام به تعطیلی و پلمپ این واحد شد.

وی اضافه کرد : براساس قانون مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی و آئین نامه های اجرائی باید دارای مشخصات ماده 11 و شرایط بسته بندی و فروش مناسب باشد و برای پرهیز از مصرف مواد غذایی تقلبی، مردم درباره رعایت موارد بهداشتی و بسته بندی مناسب توجه لازم را داشته باشند.

کارشناس مرکز بهداشت شهرستان بوئین زهرا یادآور شد: برچسب مواد غذایی بسته بندی شده باید دارای نام و آدرس تولیدکننده، نام محصول، مواد تشکیل دهنده، شماره پروانه ساخت از وزارت بهداشت، شماره سری ساخت، تاریخ تولید و انقضا و وزن خالص به زبان فارسی باشد.
انتهای پیام/

انتهای پیام /
برچسب ها: پلمب ، کارگاه ، تولیدی ، پنیر ، قزوین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.