سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

پوشش نامناسب برخی میهمانان مسافر نما، نظم فرهنگی شهر را برهم زده اند

امام جمعه سراب با انتقاد از وضع نامناسب و پوشش ظاهری برخی از مسافرین عبوری گفت : برخی میهمانان مسافرنما با حضور در میادین ورودی و خروجی شهر جو و نظم فرهنگی این شهر را مختل کرده اند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر اکرمی در جلسه سه گانه شورای فرهنگ عمومی ، ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکرو ستادنماز جمعه با بیان اینکه شهر سراب شهری مذهبی و اهالی آن متدین هستند افزود : پوشش نامناسب بعضی از مسافرین عبوری موجب ناراحتی و نگرانی مردم این شهرستان شده است .

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر وظیفه عمومی و همگانی است تاکید کرد : اصناف و کسبه باید به افراد بد حجابی که جهت خرید به مغازه هایشان مراجعه می کنند تذکرلسانی دهند .

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سراب ، همچنین از عوامل نیروی انتظامی و گشت های امربه معروف ونهی از منکر خواست تا جهت کنترل و مهار این پدیده زشت ، ضمن حضور مستمر در اماکن عمومی به وظایف خود بیش از پیش عمل کنند .

وی،بر پرهیز از ساده انگاری در مورد حجاب و عفاف تاکید کرد و گفت : سهل گرفتن بدحجابی و بی حجابی در حقیقت دهن کجی به تعالیم و احکام مسلم قرآنی است.

 گرشاسبی ،فرماندار شهرستان سراب نیز، فاصله گرفتن از حجاب و عفاف را معادل نزدیک شدن به بی اعتقادی و بی ایمانی دانست و افزود: بی حجابی نشانه روشنی از ضعف اعتقاد و باورهای دینی هر فرد است.


انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.