سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

اوقات فراغت دانش آموزان با برنامه ریزی 20 دستگاه اجرایی

20 دستگاه اجرایی عضو ستاد ساماندهی امور جوانان مازندران در خصوص اوقات فراغت هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مدیر کل ورزش و جوانان مازندران گفت: اداره کل ورزش و جوانان مازندران به عنوان متولی اصلی برنامه های ستاد ساماندهی امور جوانان ، برنامه اینترنتی را برای تابستان امسال تدوین کرده است .

حبیب حسین زادگان از تدوین و ارائه بسته برنامه های اوقات فراغت جوانان استان تا هفته آینده خبرداد و افزود: مخاطبان با دسترسی به این برنامه ها می توانند برای عضویت و شرکت در آنها اقدام کنند.

وی گفت: برای اطلاع رسانی و دسترسی مخاطبان به طرح و برنامه های اوقات فراغت لینکی در سایت اداره کل ورزش و جوانان مازندران در نظر گرفته شده است .

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران افزود: در این لینک برنامه ها و اطلاعات مربوط به هر یک از بیش از 20 دستگاه اجرایی عضو ستاد ساماندهی امور جوانان استان در خصوص اوقات فراغت گنجانده می شود .

حسین زادگان با بیان اینکه اکنون همه ادارات ، اطلاعات مربوط به برنامه های اوقات فراغت در تابستان را هنوز اعلام نکردند ، گفت: پس از پایان مهلت زمانی تعیین شده از سوی ستاد ساماندهی امور جوانان ، هفته آینده این بسته برنامه های اوقات فراغت مازندران قابل مشاهده است.

900 هزار نفر در مازندران در سنین 15 تا 29 سال قرار دارند و قشرجوان استان به شمار می روند.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، اوقات ، فراغت ، دستگاه ، اجرایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.