سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس؛

آماده سازي 150 هكتار زمين براي عرضه در بندرعباس

مديركل راه و شهرسازي و رئيس شوراي حمل و نقل هرمزگان گفت: سرريز شدن جمعيت به سمت شهر بندرعباس و نبود زمين كافي، اين شهر را به يكي از گران ترين شهرهاي كشور تبديل كرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،غلامحسين شيري افزود: براي برون رفت از اين فضا چاره كار آماده سازي زمين و عرضه به متقاضيان است.
وي گفت: از اين رو استارت آماده سازي 150 هكتار زمين آغاز شده است كه انتظار داريم با اتمام آن حباب قيمت ها شكسته شده و زمين و مسكن با قيمت پائين تري به مردم عرضه شود.
مديركل راه و شهرسازي همچنين از ساخت 10 هزار واحد مسكن مهر تا پايان امسال خبر داد و افزود: 2 هزار واحد ديگر نيز به دليل پاره اي از مشكلات اتمام آن تا سال آينده به طول خواهد انجاميد.
وي با بيان اينكه در حوزه راهداري تلاش خواهيم كرد تا مشكلات را به كمترين حد ممكن برسانيم گفت: در اين بخش با مشكلاتي از جمله كمبود علائم، افتادگي شانه ها و لكه گيري محورها مواجه هستيم كه اگر مرتفع نشوند باعث افزايش حادثه مي شود.
رئيس شوراي حمل و نقل هرمزگان در اين زمينه گفت: براي كاهش حادثه 500 كيلومتر از محورهاي استان هرمزگان روكش مجدد انجام و 28 نقطه حادثه خيز نيز مرتفع خواهد شد.
انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.