سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

دستگيري اراذل و اوباش سابقه دار در اصفهان

با اجراي طرح امنيت اجتماعي و اخلاقي ماموران پليس مركز استان اصفهان 40 نفر از اراذل و اوباش سابقه دار را به همراه 200 قبضه سلاح سرد دستگير كردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان با اعلام اين خبر گفت: در پي اعلام گزارش هاي مردمي مبني بر اينكه تعدادي افراد شرور با استفاده از سلاح سرد اقدام به شرارت، تهديد، ايجاد رعب و وحشت ، مزاحمت و زورگيري مي كنند، موضوع بلافاصله در دستور كار اين فرماندهي قرار گرفت.

سرهنگ حسن ياردوستي افزود: سرانجام پس از شناسايي مخفيگاه هاي اين افراد با عملياتي هماهنگ ، منسجم و مشترك بين ماموران سه كلانتري اين فرماندهي در سهمحله شهر اصفهان 40 نفر از اراذل و اوباش و افراد شرور سابقه دار شناسايي و دستگير شدند.

وی با اشاره به اینکه افراد دستگير شده بین 25 تا 35 سال سن دارند ادامه داد:در بازرسي از مخفيگاه هاي اين فراد 200 قبضه سلاح سرد شامل قمه و قدار، گرز، شمشير، زنجير، ساتور، 4عدد اسلحه وينچستر، 7 كيلوگرم هروئين و آلات و ادوات استعمال مواد مخدر و قمار كشف شده است.

سرهنگ ياردوستي با اخطار به افراد شرور كه امنيت مردم را برهم مي زنند گفت: پليس بي نظمي، نا امني و مزاحمت براي مردم را هرگز بر نمي تابد و قطعاً با كساني كه مخل نظم و امنيت جامعه باشند به شدت برخورد خواهد شد و مطمئن باشند دستگاه قضايي نيز با صدور احكام شديدتر پاسخ مناسبي به گردنكشي اين عده خواهد داد.

فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان با تشكر از همكاري و مشاركت مردم در اجراي موفق طرح مذكور اظهار داشت: در اجراي دقيق و بي نقص طرح ها و ماموريت هاي پليس مردم مهمترين نقش بسيار مهمي دارند و تلفن 24 ساعته مركز فرماندهي و كنترل 110 آماده دريافت گزارش ها و اخبار مردمي از مشكلات امنيتي و انتظامي در سطح محلات است.



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.