سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بمب پیکان خنثی شد

مذاکره با آندو بی نتیجه ماند/ صادقی خلف وعده کرد

تیموریان صبح امروز با حضور در باشگاه پیکان با مسئولان این تیم مذاکره داشت،اما در نهایت قراردادی ثبت نکرد،امیر حسین صادقی بدلیل مشکلات خانوادگی برای ثبت قرار داد نرفت.

به گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ثبت قرارداد مسئولان باشگاه پیکان با کاپیتان تیم ملی و امیر حسین صادقی به تاخیر افتاد .

طبق اعلام مسئولان باشگاه پیکان ، پس از توافقات اولیه روز گذشته پیکانی ها با آندرانیک تیموریان و امیر حسین صادقی بدلیل تعطیل بودن باشگاه در روز جمعه قرار بود این بازیکنان صبح  امروز با حضور درباشگاه مذاکرات خود را به صورت رسمی ادامه دهند و در صورت توافق قرار داد خود را با این تیم ثبت کنند که با توجه به غیبت صادقی و به توافق نرسیدن با آندو این بازیکنان قرار داد خود را ثبت نکردند .

بهنام مددی مدیر رسانه ای پیکان در این رابطه گفت :امیر حسین صادقی بدلیل مشکلات خانوادگی امروز برای ثبت نهایی قرارداد به باشگاه نیامد ، البته وی قول داد ه است که به تعهد خود پایبند باشد و در لیگ شانزدهم در پیکان بازی کند .

 وی ادامه داد : مذاکرات رودرو با تیموریان صبح امروز انجام شد، اما قراردادی با وی ثبت نشد و فقط باشگاه شرایط خود را به تیموریان  اعلام کرد و قرار شد تا این بازیکن ظرف 48 ساعت آینده نظر نهایی خود را جهت عقد قرارداد به باشگاه اعلام کند و در صورت توافق قرادادش ثبت شود.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.