سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

برهم زدن معادلات دشمن با حضور مردم در راهپیمایی روز قدس

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس معادلات دشمن را بر هم می زند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛امام جمعه آبادان گفت: حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی روز قدس، معادلات دشمنان را بر هم می زند.

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در خطبه های این هفته نماز جمعه آبادان با بیان اینکه جمعه هفته آینده آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز قدس نامگذاری شده است از مردم خواست در راهپیمایی این روز به طور گسترده شرکت کنند.

وی افزود: مبارزه با استکبار و اسرائیل از آرمان های انقلاب اسلامی ایران است و مردم هر سال با شکوه تر از قبل در راهیپمایی روز قدس شرکت می کنند و امسال نیز حضوری چشمگیر خواهند داشت.

خطیب جمعه آبادان در ادامه با اشاره به لزوم توجه به صنایع و معادن گفت: صنعت موجب پیشرفت و شکوفایی است و باید تلاش شود همه صنایع بویژه صنایع کوچک و دستی احیا شود تا شهرها و روستاها آباد شوند.

حجت الاسلام ابراهیمی پور جمهوری اسلامی را ثمره خون پاک شهدا دانست و افزود : اختلاس، دریافت حقوق های نجومی و تخلفاتی از این دست در شان نظام الهی نیست.

وی گفت: مردم ولایی ایران اسلامی به همان اندازه که پشتیبان و علاقه مند به نظام هستند، از مسئولان نیز توقع دارند که از تخلفات اقتصادی چشم پوشی نکرده و عاملان را به کیفر خویش برسانند.

خطیب جمعه آبادان در ادامه به حرکت های ضد اسلامی رژیم آل خلیفه در بحرین اشاره کرد و افزود: این کشور کوچک شیعه نشین بصورت پادشاهی اداره می شود که پس از بیداری اسلامی حرکتی غیر خشونتی داشت اما آل خلیفه به همراه آل سعود این حرکت را درهم کوبیدند و بایک روش تروریسم گونه علیه شیعیان اقدام کردند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.