سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

7مصدوم در3حادثه رانندگی در اصفهان

سه حادثه رانندگی که شب گذشته در کمربندی نجف آباد، جاده قلعه گوشه بادرود و نیز دو کیلومتری این جاده در استان اصفهان رخ داد، در مجموع هفت مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان گفت: روز گذشته بدلیل برخورد دو خودروی رانا و نیسان در کمربندی نجف آباد، سه مرد و دو زن مصدوم شدند.
دکتر غفور راستین افزود: دو واحد امدادی اورژانس پیش بیمارستانی به محل حادثه اعزام شدند و پس از درمان اولیه مصدومان، آنها را به بیمارستان شهید منتظری نجف آباد منتقل کردند.
وی در باره حادثه دیگری که پنجشنبه شب در جاده قلعه گوشه بادرود رخ داد، گفت: در این حادثه یک دستگاه خودروی پلیس راه حین گشت زنی در منطقه با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد کرد.
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان ادامه داد: راکب موتورسیکلت که جوان20 ساله افغان بود از ناحیه سر مصدوم شد که با حضور واحد امدادی اورژانس و دریافت خدمات اولیه درمانی، توسط تکنسین های اورژانس به بیمارستان فاطمیه بادرود منتقل شد.
وی افزود: قبل از این حادثه نیز در دو کیلومتری جاده قلعه گوشه(جاده قدیم اردستان- بادرود)، واژگون شدن یک دستگاه موتورسیکلت، سبب مصدومیت راکب 35 ساله آن از ناحیه سر و انتقالش به بیمارستان توسط اورژانس شد.
راستین همچنین در باره سقوط یک کارگر از ارتفاع چهار متری روی طبقه چهارم یک ساختمان نیمه کاره که عصر روز گذشته روی داد، گفت: تکنسین های اورژانس به شهرک شهید کشوری اصفهان اعزام و با کارگر 36 ساله مصدوم روبه رو شدند.
وی تصریح کرد: تکنسین های اورژانس 115، اقدامات پیش بیمارستانی شامل ارزیابی تروما و ثابت سازی کامل مصدوم را انجام داده و با همکاری نیروهای آتش نشانی و استفاده از بالابر مصدوم را به پایین ساختمان و سپس بیمارستان شریعتی اصفهان منتقل کردند.


انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.