سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غرامت سنگین پاری سن‌ژرمن به بلان

باشگاه پاری سن‌ژرمن با فسخ زودهنگام قرارداد سرمربی خود به او ۲۲ میلیون یورو غرامت پرداخت می کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نوشته روزنامه اکیپ لوران بلان فصل گذشته  پاری‌سن‌ژرمن را به سه عنوان قهرمانی در فرانسه رساند. با این وجود، ‌سران این تیم  به خاطر این که مربی 50 ساله نتوانست در سطح اروپا افتخاری کسب کند،‌ روز چهارشنبه با او قطع همکاری کردند.

به نوشته این روزنامه با توجه به این که بلان در ماه  فوریه قراردادش را تا دو سال دیگر تمدید کرده بود،پاری سن ژرمن مبلغ 22 میلیون یورو غرامت به او خواهد پرداخت.

بلان فصل گذشته PSG را به قهرمانی لوشامپیونه،جام حذفی و جام اتحادیه رساند، اما ناکامی او  درلیگ قهرمانان اروپا برایش گران تمام شد.
جایگاه بلان از سه هفته قبل که رئیس باشگاه فصل گذشته را ناکامی توصیف کرد،به خطر افتاده بود. فصل گذشته پاری سن ژرمن برای چهارمین بار پیاپی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان حذف شد.

اکنون طبق ادعای رسانه های اسپانیایی و فرانسوی  اونای امری، سرمربی موفق تیم سویا اسپانیا نامزد شماره یک جانشینی بلان محسوب می‌شود. امری با سویا 3 بار پیاپی مقام قهرمانی لیگ اروپا را کسب کرده و همین امر باعث شد تا پاریسی‌ها به فکر همکاری با وی باشند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.