سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

برگزاری ضیافت افطار توسط ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر

ضیافت افطار «طرح مودت» توسط ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ضیافت طرح افطار «طرح مودت» با حضور خانواده‌های فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌ها ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر در دانشگاه علوم و فنون دریایی برگزار شد.

حضور خانواده شهدای مدافع حرم شهید عسکری‌فرد، شهید منیعات و شهید دریساوی زینت‌بخش این همایش و محفل بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خرمشهر در حاشیه این همایش گفت: به پاس زحمت‌ها و پشتیبانی‌های کامل خانواده فرماندهان این جمع صمیمی و دوست‌داشتنی را برگزار کردیم.

مجید حسین‌زاده با بیان اینکه این همایش هر ساله در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، افزود: این‌گونه همایش‌ها باعث تجدید دیدار و آشنایی خانواده‌ها می‌شود و بسیار ارزشمند است.

وی گفت: خانواده برای ما بسیار مهم، ارزشمند و غیر قابل انکار است که بی‌شک اگر زحمات و پشتیبانی آنها نباشد، کارهای فرماندهان ناتمام و بی‌تاثیر می‌شود.

مدرس حوزه و دانشگاه نیز در این همایش با بیان تبریک ولادت امام حسن مجتبی(ع) در رابطه با شخصیت امام حسن (ع) گفت: امام حسن (ع) به یک معنا مقامشان از امام حسین (ع) بالاتر است، البته همه اهل‌بیت نور هستند.

حسن لارتی افزود: امام حسن(ع)  امام و پیشوا امام حسین(ع) بود و بنا به فرموده سیدالشهدا امام حسن(ع) مقام بالاتری نسبت به امام حسین(ع) دارند، امام حسن (ع) به لقب کریم اهل‌بیت معروف است.

وی گفت: امام حسن(ع) در منزل خود با فرد نفوذی برخورد داشت و باید گفت که بحث و پروژه نفوذ از زمان قبل آغاز شده است و تا به الان بنا به فرموده مقام معظم رهبری ادامه دارد.

مدرس حوزه و دانشگاه علاج استفاده خوب از فضای مجازی را مدیریت کردن آن دانست و گفت: استفاده فراوان از فضای مجازی باعث ایجاد خشکی چشم، تیک عصبی، کم حرفی، بی تحرکی و ... می‌شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.