سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اول قوه قضاییه در حاشیه دیدار با خانواده شهدا مطرح کرد؛

بابک زنجانی هنوز نتوانسته وثیقه 10 هزار میلیاردی را بیاورد/شعبه رسیدگی کننده به پرونده محرمانه نیست

معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه بابک زنجانی هنوز نتوانسته وثیقه مناسب پرونده که 10 هزار میلیارد تومان است را بیاورد ، گفت: شعبه رسیدگی کننده به پرونده بابک زنجانی مشخص است و محرمانه نیست.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عصر امروز (پنجشنبه) حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای، معاون اول قوه قضاییه در دیدار با خانواده معظم شهدا،جانبازان و ایثارگران که در مجتمع فرهنگی شهید بهشتی برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به قرار وثیقه بابک زنجانی اظهار داشت: وی هنوز نتوانسته وثیقه مناسب پرونده که ۱۰هزار میلیارد تومان است را بیاورد.

معاون اول قوه قضاییه تاکید کرد: هر زمان وثیقه تامین شد کارشناسی می شود و پس از آن تصمیم گیری لازم اتخاذ خواهد شد.

حجت الاسلام محسنی اژه ای در پاسخ  به اینکه چرا شعبه رسیدگی کننده به پرونده در دیوان عالی محرمانه است، گفت: شعبه رسیدگی کننده به پرونده مشخص است و به هیچ عنوان محرمانه نیست.

* آمریکا عامل اصلی حمایت از تروریست است

در ادامه این مراسم معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه باید امروز عامل اصلی حمایت از تروریست و گروهک های منافقین شناسایی شود، افزود: بطور کلی ما دو دسته شهید و جانباز داریم یک دسته در جبهه های حق علیه باطل به مباشرت با صدام و حزب بعث شهید و جانباز شدند و دسته دوم شهدا و جانبازانی هستند که در داخل کشور به دست تروریست ها و گروهک های منافقین شهید شدند.

وی تاکید کرد: عامل اصلی این همه خساراتی که بر ما وارد شد و بزرگان، دانشمندان و اقشار مختلف مردم را از ما گرفت چه کسی بود؟ عامل اصلی که از منافقین و تروریست ها و صدام حمایت می کرد چه کسی بود؟ آیا به این شک دارید که در رأس همه این اتفاقات آمریکای جنایتکار بود.

معاون اول قوه قضاییه در ادامه بیان داشت: اگر میخواهیم راه عزیزانمان را ادامه دهیم باید بدانیم  دوباره چه کسی ممکن است بر نوامیس، اسلام ناب، جوانان و ارزشهای ما بتازد.

حجت الاسلام محسنی اژه ای تصریح کرد: امروز باید دید آمریکا از چه کسانی حمایت می کند تا بر ارزش ها و اهداف شهدای اسلام بتازد. باید دید چه کسانی می خواهند جوانان را ناامید کنند و آنان را به جریان های مبتذل کشانده و به امنیت و استقلال کشور بتازنذ و ضربه وارد کنند؟

وی در ادامه تاکید کرد:  امروز  خانواده شهدا و جانبازان به کمک ما احتیاجی ندارند بلکه این ما هستیم که به شدت نیازمند دعای خیر و کمک آنها هستیم و وظیفه خادمان نظام به مردم و بویژه خانواده ایثارگران و شهدا این است که ارزش ها و اهدافی که به خاطر آن عزیزشان را از دست دادند پاس بدارند و اهداف مقدس و راه شهدا دنبال شود.

معاون اول قوه قضاییه خاطرنشان کرد: همه باید آستین همتشان را بالا ببرند تا این اولویت حفظ شود و با مخاطره روبرو نشود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.