سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

بهره برداری 2 طرح ورزشی در سلماس

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی از تکمیل و اتمام دو طرح بزرگ ورزشی در شهرستان سلماس تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  عبدالله چمن گلی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات هیات های ورزشی شهرستان سلماس اظهار کرد: در سفر اخیر رئیس جمهوری به استان 50 میلیاردریال برای تکمیل استادیوم ورزشی پنج هزار نفری و نیز 15 میلیارد ریال برای تکمیل سالن چند منظوره روستای قره قشلاق سلماس اختصاص داده شد.

وی افزود: این دو طرح ورزشی هم اکنون از 85 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است که با این اعتبار تخصیص داده شده، تا پایان سال این دو طرح به اتمام رسیده و افتتاح می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: اجرای طرح حیاط مدرسه با همکاری ادارات کل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش در راستای استفاده از فضاهای موجود مدارس برای انجام فعالیت های ورزشی نوجوانان و جوانان در غنی سازی اوقات فراغت در دستور کار قرار دارد.

چمن گلی اظهار کرد: ایجاد 100 ایستگاه ورزشی صبحگاهی رایگان در آذربایجان غربی با بهره گیری از 250 مربی کارشناس ترتیب بدنی گامی موثر در فرهنگ سازی ورزش همگانی در بین مردم جامعه است.

وی بیان کرد: طی یک سال گذشته اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال از سوی استاندار آذربایجان غربی جهت حمایت از ورزش استان به این اداره کل اختصاص یافته است.

این سالن ورزشی در 2 هزار متر مربع که زمین آن از سوی خیرین در اختیار اداره ورزش و جوانان سلماس گذاشته شده است، با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و نیز خیرین روستای مغانجوق در مدت یکسال احداث خواهد شد.

هم اکنون پنج هزار و 500 ورزشکار سازمان یافته در 35 هیات ورزشی در شهرستان سلماس مشغول فعالیت ورزشی هستند.

 انتهای پیام/س

برچسب ها: ورزش ، سلماس ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.