سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

آموزش و سازماندهی 300 طلایه دار امر به معروف و نهی از منکر

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری، از آموزش و سازماندهی 300 طلایه دار انجام این فرایض عظیمه در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سردار رضا محمدسلیمانی، در نشست دبیران ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان های چهارمحال و بختیاری، با تأکید بر آموزش همه داوطلبان ثبت نام شده برای اجرای این فریضه الهی، گفت: مهم ترین اصل در ستاد، آموزش افراد و تشویق و ترغیب آحاد مردم برای تذکر لسانی در حوزه های مختلف جامعه است.

وی افزود: هم اکنون 30 گروه طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر با عضویت بیش از 300 نفر در استان سازماندهی شده اند و آموزش های لازم در زمینه اجرای این اصل قانونی و شرعی را در کارگاه های مختلف گذرانده اند.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) و دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ظرفیت ماه مبارک رمضان و شب های قدر، بهترین فرصت برای آشناسازی آحاد مردم با امر به معروف و نهی از منکر و قانون مصوب مجلس شورای اسلامی در زمینه حمایت از آمران و ناهیان است که مبلغان و سخنرانان نیز باید از این زمان معنوی در این راستا استفاده کنند.

محمدسلیمانی، با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان های شهرکرد و کیار، گفت: این کارگاه آموزشی با شرکت بیش از 200 نفر خواهران داوطلب نیز از سراسر استان در شهرکرد برگزار شد.

انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.