سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار ائتلاف 14 فوریه بحرین به رژیم آل خلیفه

ائتلاف 14 فوریه بحرین به رژیم آل خلیفه در مورد ادامه سیاست های سرکوبگرانه و سلب تابعیت رهبران شیعی هشدار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تلویزیون العالم، ائتلاف جهاردهم فوریه بحرین اعلام کرد: جنایت رژیم آل خلیفه علیه آیت الله عیسی قاسم به معنای حمله به همه شهروندان بحرینی است.

این ائتلاف از مردم بحرین خواست به تحصن نامحدود خود در منطقه الدراز ادامه بدهند و محاصره تحمیلی نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه را در این منطقه درهم بشکنند.

بر اساس این گزارش ائتلاف چهاردهم فوریه بحرین خیابان البدیع را مکان برای برگزاری تظاهرات گسترده در عصر روز جمعه اعلام کرد. این ائتلاف به رژیم آل خلیفه درباره استفاده از ابزار سرکوب علیه تحصن کنندگان در منطقه الدراز هشدار داد.

شب گذشته نیز «آداما دیانگ» مشاور ویژه سازمان ملل متحد در امور پیشگری از نسل کشی به شدت از سرکوب شهروندان بحرینی توسط رژیم آل خلیفه و بویژه سلب تابعیت آیت الله «عیسی قاسم» رهبر شیعیان این کشور انتقاد کرد.

وی در بیانیه ای اظهار داشت که تصمیم سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم اعتراضات جدیدی را در پی داشته است که بیم آن می رود این اعتراضات به افزایش تنش در روزهای آینده منجر گردد.

مشاور ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور پیشگیری از نسل کشی همچنین رژیم بحرینی را به تضمین تجمع مسالمت آمیز و احترام به تعهدات خود درباره قوانین بین المللی مرتبط با حقوق بشر فراخواند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.