سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

تجلیل از فعالان حوزه ترک اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر در شهرضا

از 30 نفر از فعالان عرصه اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر و فعالان حوزه ترک اعتیاد در شهرستان شهرضا تجلیل شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،همایش پیشگیری از اعتیاد با حضور 200 نفر از مسئولان و اقشارمختلف شهرستان شهرضا وبا هدف آموزش و آگاه سازی آحاد مختلف مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان با آسیب ها و مضرات مواد مخدر و آثار سوء مصرف آن برگزار شد .
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرضا گفت: اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر امری ضروری بوده و باید از ظرفیت و توان روحانیون، فرهنگیان، دانشجویان و هنرمندان شهرستان برای آموزشهای پیشگیری از اعتیاد استفاده شود .
محمدرضا انصاری پورتصریح کرد : بر اساس آمارها در این ماه نورانی شاهد کاهش بسیاری از جرائم در سطح شهرستان هستیم و این بدان معنی است که اجرای برنامه های مذهبی وفرائض دینی خود عاملی مهم در پیشگیری و مقابله با بسیاری از آسیب های اجتماعی است.
دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر شهرضا با اشاره به نقش برنامه های اعتقادی در جامعه گفت : تقویت اعتقادات وباورهای دینی می تواند در مقابله با آسیب های اجتماعی واعتیاد موثر باشد.
انصاری پور از محیط و دوستان ناسالم، باورهای غلط در مورد انواع مواد مخدر که گاها با تبلیغات مثبت همراه است، مشکلات خانوادگی و عدم سازگاری زن وشوهر و نبود اعتماد به نفس در بعضی از افراد بویژه نوجوانان وجوانان، نامناسب بودن ساعات بعضی از محیط های کار به عنوان عواملی در جهت گرایش به سمت اعتیاد به مواد مخدر نام برد.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرضا گفت : خطراعتیاد مواد مخدر جدی بوده و این پدیده شوم تمام افراد جامعه را با هر گرایش و فکری، باسواد وبی سواد، شاغل وبیکار، زن ومرد و پیر وجوان تهدید می کند به همین منظور لازم است تمام افراد جامعه از این خطرات آگاه شوند تا ناخواسته در دام آن گرفتار نشوند.


انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.