سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

کشف 350 كيلو مواد مخدر

فرمانده انتظامي شهرستان سيرجان از كشف 350 كيلو گرم مواد مخدر در دو عمليات منسجم خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنابراعلام پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ محمدرضا ايران نژاد افزود: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان در دو عمليات جداگانه توانستند 240 كيلو ترياك و 110 كيلو حشيش را كشف كنند.

وي در تشريح عمليات نخست خاطر نشان کرد : در پي اقدامات اطلاعاتي از عبور يك محموله سنگين مواد مخدروبا استقرار نيروها در نقاط از پيش تعيين شده و كنترل محسوس و نامحسوس جاده ها سرانجام ماموران با يك دستگاه خودرو پژو 405 مواجه شدند و به آن دستور ايست دادند.

وی مقدار مواد كشف شده از اين خودرو را 110كيلو حشيش عنوان كرد و گفت: در اين راستا يك دستگاه پژو 405 توقيف و يك نفر قاچاقچي دستگير شد.

وي به عمليات دوم پليس در محور سيرجانبافت نيز اشاره كرد و افزود: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان پس از اقدامات فني و اطلاعاتي گسترده از انتقال يك محموله مواد مخدر از استان هاي شرقي به مركز كشور مطلع شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان اظهار داشت: از اين رو ماموران با گشت زني هاي هدفمند دو خودرو حامل انتقال مواد را شناسايي و پس از تعقيب و گريز يك دستگاه پژو پارس و يك دستگاه زامياد را متوقف و در بازرسي از خودرو وانت زامياد 240 كيلوگرم ترياك كه در بار پياز جاساز شده بود كشف كردند.

وي گفت: در اين عمليات نيز سه قاچاقچي دستگير و دو دستگاه خودرو توقيف شد.

انتهای پیام/ی
برچسب ها: کشف ، مواد مخدر ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.