سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

رسیدگی به ورزش در هندیجان

به ورزش هندیجان رسیدگی نمی‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛یک فعال ورزش هندیجان گفت: متأسفانه مسئولان استان خوزستان و هندیجان به امور ورزش و اماکن آن رسیدگی نمی‌کنند. سالن بصیرت هندیجان به مدت چهار سال خراب بوده و این مشکل به همه مسئولان هندیجان و اداره ورزش اعلام‌ شده است.

جعفر جغتایی افزود: طی سفری که مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان به شهرستان هندیجان داشتند، از اماکن ورزشی بازدید و از نزدیک شاهد مشکلات بودند.

وی گفت: مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان سالن بصیرت هندیجان را از نزدیک بازدید کرد و قول مساعدت داد که ظرف ده روز مشکل کف‌پوش سالن حل شود. اما بعد از گذشت یک سال تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

مسئول سالن بصیرت هندیجان افزود: موارد دیگر از مشکلات استادیوم ورزشی هندیجان، عدم وجود روشنایی و برق نورافکن‌ها است که انتظار داریم مسئولین به‌زودی این مشکلات را رفع کنند.

جغتایی گفت: برای حمایت از ورزش و اعلام مواضع باشگاه‌های ورزشی باید بین تمام باشگاه‌ها و هیئت‌های ورزشی انتخابات برگزار شود و یک نفر به‌عنوان نماینده ورزش هندیجان در مجامع محلی و استانی پیگیر حقوق ورزشکاران باشد.

وی افزود: برگزاری انتخابات و معرفی نماینده ورزش هندیجان به عهده رئیس تربیت‌بدنی شهرستان است که مقدمات آن را فراهم کند و از فرماندار هندیجان خواستاریم دستور رسیدگی سریع به مشکلات سالن بصیرت هندیجان را بدهد تا قبل از شروع فصل بارندگی سقف و کف‌پوش این سالن تعمیر شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، ورزش ، توجه ، هندیجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.