سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهسازی جاده آبشار یاسوج تا پایان ماه مبارک رمضان

شهردار یاسوج با بیان اینکه کار زیرسازی و بهسازی جاده آبشار آغاز شده است، گفت: این عملیات پایان ماه مبارک رمضان به اتمام می‌رسد.

   به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ محمدعلی جاوید در نشست پیش از ظهر امروز کارگروه مشورتی گردشگری کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: استان ما به لحاظ موقعیت جغرافیایی هر ساله میزبان مسافران و گردشگران زیادی از سراسر کشور است.
 
شهردار یاسوج توسعه و فراهم بودن زیرساخت‌ها را یکی از عوامل موثر در جذب گردشگر دانست و بیان کرد: اگر زیرساخت‌ها مناسب بوده و فضا برای گردشگران فراهم شده بود مسافران بیشتری وارد استان می‌شدند که این امر در توسعه اقتصاد و درآمدزایی استان تاثیرگذار بود.
 
وی آبشار یاسوج را یکی از مکان‌های مهم و گردشگرپذیر در استان دانست و گفت: این مکان هر سال پذیرای میهمانان زیادی است.
 
این مسؤول از آغاز عملیات زیرسازی و بهسازی جاده آبشار یاسوج خبر داد و گفت: عملیات زیرسازی و بهسازی این جاده آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان تکمیل و به اتمام خواهد رسید.
 
جاوید با بیان اینکه هر ساله در عید فطر استان به خصوص شهر یاسوج پذیرای گردشگران زیادی از استان‌های کشور است، گفت: تمام سعی خود را به کار خواهیم گرفت تا این عملیات را تا پایان ماه رمضان و عید فطر به اتمام رسانده و آن را افتتاح کنیم.
 
وی یادآور شد: ساخت نمازخانه، توسعه فضای تجاری و نورپردازی جاده آبشار از دیگر کارهای در دست اجرا جهت بهسازی این مکان گردشگری است.
 
جاوید با بیان اینکه استان ما دارای ظرفیت‌های زیادی در زمینه گردشگری است، بیان داشت: باید به این ظرفیت‌ها توجه ویژه داشته و از آنها غفلت نکنیم.
 
شهردار یاسوج در بخش دیگری از سخنان خود به کم شدن آب آبشار یاسوج اشاره کرد و گفت: کم‌آبی آبشار یاسوج مسئله نگران کننده است.
 
وی بر چاره اندیشی اساسی جهت تامین آب برای این مکان گردشگری تاکید کرد و گفت: آبشار یاسوج منبع تامین آب شرب تعداد زیادی از مردم یاسوج است.
 
جاوید برگرداندن آب اضافی اراضی کشاورزی به آبراه اصلی آبشار به وسیله پمپاژ را یکی از راهکارهای مورد توجه جهت تامین آب بیان کرد و گفت: با همفکری و همکاری همه دستگاه‌ها راه حلی اصولی برای نجات آبشار یاسوج ارائه شود.
 
انتهای پیام/ف
برچسب ها: بهسازی ، جاده ، آبشار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.