سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

اجرای سه طرح عمرانی زیرساختی شهرداری نیاسر

سرپرست شهرداری نیاسر اجرای سه طرح عمرانی خدماتی و ترافیکی زیرساختی شهرداری نیاسر را در جذب سرمایه‎گذاران خبرداد.

احمد امینی‌‌نیک، در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: این طرح‌ها شامل اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت شهرک صنعتی نیاسر، ترميم و آسفالت ترانشه هاي سطح شهر نياسر و اجرای عملیات جدول‌گذاری در سطح معابر شهرک باغشهر نیاسر است.

احمد امینی نیک، پیش بینی هزینه یک میلیارد ریالی مورد نیاز اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت شهرک صنعتی نیاسر را یادآورشدو گفت:این طرح با مشارکت واحدهای صنعتی در ورودی شهر نیاسر محور کاشان _ مشهد اردهال با مساحتی حدود 10هکتار اجرا می‌شود.

وی، فعالیت کارخانجات متعدد در شهرک صنعتی نیاسر بت اشتغالزایی بیش از یکهزار نفر به صورت مستقیم و 10 هزار نفر بصورت غیر مستقیم راخاطرنشان کرد و گفت: مخلوط ریزی، قیرپاشی و آسفالت به طول1000متر با متراژ حدوداً6000 متر مربع مرحله اول اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت در این شهرک است.

به‎گفته‌وی، ایجاد زیرساختها و اجرای عملیات‌های عمرانی از مهمترین اولویت‌ها و سیاست‌های شهرداری نیاسر برای جذب سرمایه‌گذار است.

سرپرست شهرداری نیاسر در ادامه با اشاره به اجرای عملیات ترميم و آسفالت ترانشه هاي سطح این شهر گفت: پانزده هزار متر از ترانشه‌هاي سطح شهر ترميم و آسفالت شده‌است.

امینی‌‌نیک، آسفالت و لکه‌گیری خیابان‌های سطح شهر طی چند ماهه اخير به‌صورت جدي را با هدف ايمن‌سازي خيابان‌ها، جلوگيري از تخريب بيشتر آسفالت به دليل نفوذ آب بر قسمتهاي ديگر آسفالت و تسهيل در امر عبور و مرور بهتر وسائط نقليه تاکیدکرد و افزود:

اعتباري بالغ بر دو میلیارد ريال برای اجرای این عملیات هزينه شده‌است .

وی،اجرای عملیات جدول‌گذاری در سطح معابر شهرک باغشهر نیاسر را سومین طرح عمرانی این شهرداری خاطرنشان‌کرد و گفت: عملیات جدول‌گذاری شهرک ویلایی باغشهر به طول 2000 متر و اعتباری بیش از 800 میلیون ریال در حال انجام است.

به‎گفته‌وی، مدیریت شهری عملیات بهسازی و جدول‌گذاری شهرک باغشهر را با توجه به اهمیت و ضرورت توجه به مسائل عمرانی شهر، ساماندهی معابر این شهرک و همچنین آماده سازی بخشی از خدمات اولیه در جهت مناسب‌سازی پیاده‌روها و جداول حاشیه خیابان‌های این شهرک اجرامی‌کند.

سرپرست شهرداری نیاسر در پایان،اجرای پروژه‌های عمرانی به عنوان طرح‌هایی برای توسعه و آبادانی شهرک باغشهر را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: این شهرک تازه تاسیس با تاثیر از اجرای این پروژه‌ها تحولات ساختاری مثبتی پیدا خواهدکرد.


انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.