سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

بیانیه بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی دانشگاه زنجان

بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان با صدور بیانیه ای مشترک نسبت به اقدام حکومت آل خلیفه مبنی بر سلب تابعیت شیخ قاسم اعلام انزجار کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛، در این بیانیه آمده است : انقلاب شکوهمند محمدی آنگاه که در شبه جزیره عربستان توسط رسول گرانقدر اسلام به پا شد نیت به اصلاح و براندازی طاغوت در همه دنیا کرده و در این راه خون پاک عزیزترانش را هدیه کرده است.

انقلابی که در امتداد آن فاطمه زهرا ( س ) بین دو درماند ، علی در سجده ضربت خورد ، حسن در خانه مسموم شد و حسین به همراه یارانش تشنه لب در کربلا شهید شد تا بر روی زمین طاغوتی نماند.

در امتداد این انقلاب نورانی ، ائمه هدی همگی از جان خود گذشتند در مسیر این انقلاب آنگاه که همه امید ها نا امید گشت انقلاب شکوهمند اسلامی امید همه مستضعفین جهان را زنده کرد و تا امروز ملت آزاده جهان به الگو گیری از انقلابیون ایرانی به پا خواسته و با طاغوت های زمان به مبارزه پرداختندملت شیعه و مسلمان بحرین نیز همپای آزادگان جهان علیه رژیم منحوس وهابی و تروریست صفت ال خلیفه که نوکرآل سعود یهودی است بپا خواسته اند و مظلوم تر از هر زمان می جنگند.

اقدام اخیر حکومت سوسمار صفتان آل خلیفه مبنی بر لغو تابعیت شیخ قاسم رهبر شیعیان بحرین اقدامی بس اسفناک و دیکتاتور صفتانه است.

با توجه به این ظلم عظیم پدید آمده بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی دفتر تحکیم وحدت این عمل آل خلیفه را محکوم می کند.


انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.