سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

شاعر کاشانی کتبش را به رهبر انقلاب اهداکرد

استاد صائم کاشانی شب گذشته در مراسم شعرخوانی شاعران در حضور رهبر انقلاب سه کتاب خود را تقدیم مقام معظم رهبری کرد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: استاد صائم کاشانی در دیدار جمعی از اهالی فرهنگ، اساتید شعر و ادب فارسی در شب ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) در دیدار با مقام معظم رهبری پیش از آغاز مراسم شعرخوانی همانند تعدادی از شاعران دیگر که آثار یا مجموعه‌های خود را به رهبر انقلاب تقدیم کردند سه کتاب از مجموعه اشعار خود را به رهبر انقلاب هدیه داد.

مصطفی‌جوادی‌مقدم،حضور شاعران جوان و پیشکسوت کشور و تعدادی از شاعران از کشورهای هند، پاکستان، افغانستان، تاجیکستان و آذربایجان، در دیدار با حضرت آیت الله خامنه ای را یادآورشد و گفت: کتاب نخست اهدایی استاد صائم کاشانی با عنوان "دل هست اینجا کبوتر" که در سال 1390 به چاپ رسیده و منتخب بنیاد بین الملی پژوهش های آستان قدس رضوی در سال 1390 است.

وی افزود: "بر دوش آفتاب" نام کتاب دوم اهدایی استاد شامل اشعار آیینی و عاشورایی است که از سن 17 تا 62 سالگی سروده و در سال 92 به چاپ رسیده است.

به‌گفته ‌وی، کتاب سوم اهدایی استاد صائم کاشانی نیز به مقام معظم رهبری با عنوان "عاشقانه‌ها" شامل منتخبی از غزلیات و رباعیات که در سال 1392 به چاپ رسیده است.



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.