سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

اجرای بیش از 80 هزار متر شبکه فاضلاب در خراسان شمالی

بیش از 80هزار متر شبکه فاضلاب در استان اجراشده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهری گفت: از محل اعتبارات دولتی اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب از سال ها قبل شروع شده و به تناسب اعتبارات در حال اجرا می باشد.

سیدابراهیم علوی افزود: در حال حاضر این شرکت دارای 186 هزار مشترک آب و 52 هزار مشترک فاضلاب است که حدود 99/99 درصد جمعیت شهری تحت پوشش خدمات آب شرب و 14/32 درصد نیز تحت پوشش خدمات فاضلاب شهری می باشند.

وی با اشاره به اقدامات این شرکت در بخش فاضلاب گفت : تصفیه خانه فاضلاب شهر اسفراین از محل اعتبارات سفر دولت به استان تجهیزاتی خرید و نصب شد که باعث ارتقاء فرایند و افزایش 8 هزار متر مکعبی ظرفیت تصفیه خانه از لحاظ کمی و کیفی شد.

علوی افزود:اجرای پروژه تصفیه فاضلاب بصورت لوکال و محلی در محل گلستان شهر بجنورد که با این روش فاضلاب تولیدی در محل تصفیه و پساب حاصل صرف خدمات فضای سبز همان محل خواهد شد و انتظار می رود این پروژه درسال جاری به بهره برداری برسد.

علوی گفت:تصفیه خانه فاضلاب شهر آشخانه با پیشرفت فیزیکی 80 درصد در حال اجراست و ایستگاه پمپاژ آن با 100 درصد پیشرفت فیزیکی اجرا شده و شبکه جمع آوری فاضلاب به موازات احداث تصفیه خانه در حال اجراست .

وی افزود:در شیروان نیز قرارداد احداث تصفیه خانه فاضلاب با بخش خصوصی منعقد شده و مقدمات کار درحال اجراست و انتظار می رود این پروژه در مدت زمان 24 ماه اجرا و به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.