سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جایگاه برتر پژوهشی در دانشگاه خواجه نصیر

معاون آموزشی دانشگاه خواجه نصیر از فعالیت این پزوهشکده در زمینه های فناوری اطلاعات خبر داد.

مهدی احسانیان معاون پژوهشی دانشگاه خواجه نصیر در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در حال‌ حاضر ۵ قطب علمی، ۷۵ آزمایشگاه پژوهشی، ۶ گروه و مرکز پژوهشی و ۵ پژوهشکده دارد که در زمینه‌های تخصصی دانشگاه فعالیت می‌کنند.
 
وی ادامه داد: این دانشگاه با ۱۱ دانشکده، مهندسی برق، مهندسی مکانیک، مهندسی عمران، مهندسی هوافضا، مهندسی صنایع، مهندسی نقشه‌برداری، مهندسی کامپیوتر، مهندسی و علم مواد، ریاضی، فیزیک، شیمی به فعالیت‌های آموزشی خود ادامه می‌دهد.

معاون پژوهشی دانشگاه خواجه نصیر بیان داشت: پژوهشگاه این دانشگاه تاکنون توانسته امکانات زیادی به محققان و متخصصان ارائه کند. پژوهشکده سنجش از راه دور، پژوهشکده فناوری اطلاعات، پژوهشکده مهندسی سامانه های نیرو و پیشرانش، پژوهشکده طراحی سامانه های فضایی، پژوهشکده های خاص این دانشگاه هستند که با توجه و تناسب با رشته های تحصیلی در این دانشگاه احداث شده اند.

احسانیان افزود: هدف از ایجاد این پژوهشکده پژوهش در زمینه‌های مختلف فناوری اطلاعات، شناسایی نیازهای موجود در این زمینه و ارائه راه حل های مناسب با آن و همچنین بستر سازی مناسب علمی فرهنگی است.

وی گفت: وجود آزمایشگاه ها و مراکز تحقیقاتی در محیط دانشگاه ها یکی از نقاط قوت هر مجموعه آزمایشگاهی به حساب می آید که با فراهم آوردن امکانات و برنامه ریزی صحیح باعث رشد و تعلیم دانشجویان می شود.

معاون پژوهشی دانشگاه خواجه نصیر یادآور شد: پژوهشکده دانشگاه خواجه نصیر در حال حاضر توانسته فعالیت هایی در خور تحصیلات دانشجویان ارائه دهد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.