سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در واکنش به درخواست رئیس‌جمهور؛

بروجردی: مجلس دهم نیازی به تشکیل کمیته‌ مشترک اصولگرا_اصلاح‌طلب ندارد

رئیس کمیسیون امنیت ملی گفت: کمیسیون‌های مجلس با حضور تمام جریان‌های سیاسی منافع ملی را بدور از سیاسی‌بازی بررسی می‌کنند.

"علاءالدین بروجردی" رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به درخواست رئیس جمهور برای تشکیل کمیته مشترک اصولگرایان و اصلاح‌طلبان به منظور بررسی منافع ملی گفت: تمام گروه‌های سیاسی در کمیسیون‌های مجلس کنار یکدیگر قرار دارند و عملا این کمیته تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه در کمیسیون‌های مجلس مسائل مهم کشور مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد، تصریح کرد: طی جلسات کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی موضوعات کلان امنیت ملی کشور با حضور تمام گروه‌های سیاسی مورد بحث قرار می‌گیرد.

نماینده بروجرد تاکید کرد: معتقدم حداقل در بُعد مجلس نیازی به تشکیل چنین کمیته‌ای نیست و عملا هر کمیسیون یک کمیته مشترک از گروه‌های سیاسی است.

بروجردی با اشاره به اینکه اعضای کمیسیون‌ها انتخابات خود را بسیار دوستانه و در رقابتی مبتنی بر اصول مردم‌سالاری برگزار کرده‌اند، افزود: به طور حتم هم‌افزایی با استفاده از توانایی تمام تفکرات سیاسی در این کمیسیون‌ها صورت می‌گیرد لذا این کار عملا انجام شده است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: تشکیل کمیته مورد نظر رئیس جمهور مبنی بر همفکری اصولگرایان و اصلاح‌طلبان بر روی منافع ملی بدور از سیاسی بازی می‌تواند تنها مکمل کمیسیون‌های مجلس باشد. 


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.