سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

استفاده بیش از 4 هزار دانش‌آموز شهرستان خوي از خدمات موسسه علمی و آموزشي رزمندگان اسلام

امين حاجي قاسملو: بیش از 4 هزار دانش‌آموز شهرستان خوي از خدمات موسسه علمی و آموزشي رزمندگان اسلام استفاده‌ می‌کنند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مسئول موسسه رزمندگان اسلام شهرستان خوي طي گفتگوي خبري با اين توضيح كه موسسه خدمات علمي آموزش رزمندگان اسلام، اولين موسسه اي است كه در زمينه تهيه و تأليف جزوات رزمندگان گام برمي دارد اظهار داشت: اين موسسه ماموریت اجرای برنامه علمی بسیج دانش‌آموزی را نيز بر عهده دارد.

امين حاجي قاسملو با اشاره به مشخص نمودن پشتيبانهاي قوي براي دانش آموزان ابراز داشت: با اين عمل توانسته ايم بار علمي دانش آموزان را بالا ببريم كه اطمينان و دلگرمي دانش آموزان و خانواده هايشان را در پي داشت.

وي خاطر نشان كرد: برگزاری لیگ علمی، المپیاد علمی، طرح «آیه‌های تمدن» و جهاد علمی از عمده برنامه‌های ما برای دانش آموزان ممتاز بسیجی است.

حاجي قاسملو همچنين به اطلاع رساني هاي آزمون خبر داد و گفت: در راستاي جذب و ثبت نام دانشجويان و دانش آموزن در رابطه با آزمونهاي نصير و كلاس هاي كارشناسي ارشد،طرح پيشرفت تحصيلي و بورسيه مدارس، طرح جهاد علمي گام هاي مثبتي را برداشته ايم و در اين راستا ليست دانش آموزان را از حوزه هاي بسيچج دانش آموزي و دانشجويي دريافت با ثبت نام در طرح هاي موجود و اخذ آزمون توان علمي آنان را ارزيابي مي كنيم.

وي به خدمات ارائه شده نيز اشاره و گفت: كتب آيه هاي تمدن را به دانش آموزان عضو ارسال و بلافاصله پس از اجراي آزمون كارنامه ها را جهت اطلاع از وضيت موجود صادر مي كنيم.

حاجي قاسملو با اشاره به طرح «آیههای تمدن» اظهار داشت: اين طرح با اجرای برنامه‌های مکمل آموزشی سهم بزرگی در موفقیت تحصیلی دانش‌آموزان ایفا میکند.

مسئول موسسه رزمندگان اسلام شهرستان خوي با بیان اینکه طرح «آیه‌های تمدن» به دنبال تحقق تقویت بنیه علمی بسیج با توانمندی دانش در بین نخبگان بسیجی است، متذکر شد: در این راستا برخی اقدامات اندیشیده شده‌ و علاوه بر برگزاری برخی کلاس‌های آموزشی، مشاوره تحصیلی انفرادی برای مقاطع بالاتر و مشاوره گروهی برای پایه‌های تحصیلی نیز برای دانش‌آموزان بسیجی از پایه هفتم تا پیش‌دانشگاهی برگزار می‌شود،كه برای ورود به دانشگاههای معتبر و کسب رتبه برتر در کنکور سراسری نقش اساس دارد.

حاجي قاسملو با اين اشاره كه این موسسه با حوزه مقاومت دانش‌آموزی یک رابطه تنگاتنگ دارد تصريح كرد: دانش‌آموزان ممتاز علاقهمند به استفاده از خدمات موسسه رزمندگان میتوانند با هماهنگی به حوزه هاي مقاومت دانش‌آموزی و با مراجعه به سرپرستی موسسه و یا تماس با شماره 36252328 میتوانند از خدمات این موسسه علمی مطلع شوند.

وي قبولي 30نفر از دانش آموزان اين موسسه را در رشته هاي پزشكي و دندانپزشكي دانشگاه هاي كشور در كنكور 94را از افتخارات اين موسسه عنوان و افزود: همچنين دانش آموزان عضو موسسه توانستند رتبه دورقمي و سه رقمي را از آن خود كنند.

گفتني است موسسه خدمات علمي آموزشي رزمندگان اسلام در اواخر دوران دفاع مقدس (سال هاي 67-68) با سرمايۀ اهدايي بيست ميليون ريال حضرت امام خميني(ره) با هدف تقويت بنيه علمي رزمندگان ، ايثارگران و بسيجيان تاسيس شد و در مقاطع و پايه هاي مختلف تحصيلي و حمايت از استعداد هاي درخشان و نخبگان بسيجي فعاليت دارد.

از اهم فعاليت هاي موسسه خدماتي علمي آموزشي رزمندگان اسلام مي توان برگزاري كلاس در تمامي مقاطع با دبيران برتر مدارس تيزهوش و نونه دولتي، انتشار كتاب در زمينه كمك آموزشي،برگزاري آزمون هاي پيشرفت تحصيلي، برگزاري مسابقات بين المللي، ارائه خدمات مشاوره اي، برگزاري دوره هاي آمادگي المپياد و... را نام برد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.