سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

اجرای طرح هادی در چند روستای شهرستان هشترود

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان هشترود گفت: طرح هادی 4 روستای هشترود از توابع بخش مرکزی و بخش نظرکهریزی که شامل جدول گذاری در معابر , پیاده رو سازی و سنگ فروش می باشد شروع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ بهمن مهرانی فرخاطر نشان کرد : برای اجرای طرح های مذکور درسال جاری مبلغ 8 میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده و امید آن را داریم که با تخصیص مابقی اعتبارات لازم زیرسازی و آسفالت پروژه ها را نیز اجرائی کنیم.

وی افزود: همزمان با شروع فصل کاری در منطقه کار آسفالت ریزی راه های روستایی علی آباد علیا , قویونقشلاقی و قزللو آغاز گردیده و بعد از چند مدت به اتمام رسید.

مهرانی فر اضافه کرد: پروژه های مذکور از محل اختصاص یافتن قید یارانه ای به مرحله اجرا در آمد که مجموعاً 9650 متر مربع آسفالت ریزی انجام شد.

وی ادامه داد: عملیات آسفالت ریزی معابر روستای آغچه رود به مساحت 4300 متر مربع پس از اتمام زیرسازی توسط دهیاری روستا, اجرائی خواهد شد.

مدیر بنیاد مسکن هشترود از وارد شدن خسارت به چند واحد مسکونی در روستاهای هشترود و بخش نظرکهریزی بر اثر بارش باران و جاری شدن سیل خبر داد و گفت: بر اثر جاری شدن سیل طرح های هادی چند روستا که در سال های قبل انجام شده بود و بعد از چندین سال فرسایش یافته بود دچار خسارت شده و باید با تامین اعتبار ترمیم شود و از تخریب واحدهای مسکونی از این طریق جلوگیری گردد.

وی اظهار داشت: تمامی مصالح پای کار در اجرای طرح هادی روستای پاشابیگ به علت جاری شدن سیل به طور کل از بین رفته و کار های انجام گرفته تخریب شده است که نیازمند اجرای مجدد می باشد.


انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.