سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک بیش از 329 میلیون ریالی به ایتام درکهگیلویه

مدیر کمیته امداد کهگیلویه از کمک 329 میلیون و 500 هزار ریالی حامیان به ایتام زیر پوشش این نهاد در شهرستان خبر داد و گفت: این مبلغ برای اطعام ایتام به حساب آن‌ها واریز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ امرالله فروزنده با اشاره به آغاز دهه کرامت این دهه را فرصت دستگیری فقرا و اکرام ایتام دانست و اظهار داشت: اکرام نیازمندان از جمله طرح‌های است که کمیته امداد به منظور مشارکت مردمی در رسیدگی به نیازمندان اجرا می‌کند.
 
مدیر کمیته امداد کهگیلویه تصریح کرد: در قالب این طرح مبالغ نقدی یا هدایای غیر نقدی از سوی نیکوکاران و حامیان ایتام جمع‌آوری و بین جامعه هدف توزیع می‌شود.
 
وی با بیان اینکه 2 هزار و 149 یتیم از خدمات حمایتی کمیته امداد شهرستان استفاده می‌کنند افزود: در کنار کمک‌های این نهاد حمایتی، حامیان ایتام و نیکوکاران بخشی از نیازهای آنان را برطرف می‌کنند.
 
فروزنده تصریح کرد: یک‌هزار و 706 حامی چتر حمایتی خود را بر سر ایتام این شهرستان گسترده و در طول سال مساعدت‌های خود را تقدیم این قشر می‌کنند.
 
این مسؤول یادآور شد: حامیان ایتام و نیکوکاران سال گذشته 13 میلیارد و 400 میلیون ریال به ایتام شهرستان کمک کردند.
 
فروزنده با بیان اینکه حامیان در ماه رمضان نیز کمک خود را دریغ نکردند،بیان کرد: این هفته به مناسبت دهه کرامت مبلغ 329 میلیون و 500 هزار ریال از سوی حامیان برای اطعام 659 یتیم از دهدشت و بخش‌های تابعه شهرستان واریز شد.
 
مدیر کمیته امداد کهگیلویه سرانه هر یتیم در واریز این کمک اهدایی را 500 هزار ریال عنوان کرد.
 
انتهای پیام/ف
برچسب ها: ایتام ، جمع آوری ، کمک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.