سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرا ی طرح رحله ی قرآن در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه ی کهگیلویه و بویراحمد گفت : در طرح رحله ی دو حفظ چهار جز از قرآن کریم با استفاده از مربیان قرآنی آموزش داده می شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ حجت الاسلام سید نور الله جنتی افزود: این طرح امسال برای دومین بار در کشور و به تبع آن در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

وی بیان کرد: حافظان کهگیلویه و بویراحمدی پارسال موفق به کسب رتبه ی اول کشور در این طرح شدند .

حجت الاسلام جنتی از برگزاری پنج محفل قرائت قرآن با حضور عادل الباز قاری برجسته ی مصری ششم تا هشتم تیرماه امسال در شهرهای باشت ،لنده،بهمئی،کهگیلویه و یاسوج خبر داد.

وی عنوان کرد: طرح نشاط معنوی با حضور مربیان روحانی در 20بقعه متبرکه و سه مسجد تابستان امسال در کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه برنامه های این سازمان با رویکرد تقویت فرهنگی برگزار می شود از اصحاب رسانه برای حمایت برنامه های فرهنگی دعوت کرد .

وی با ارائه گزارشی از وضعیت بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: بر اساس قانون 40درصد نذورات مردمی در ضریح امامزادگان صرف هزینه های عمرانی،30درصد صرف هزینه های مدیرتی ،20درصد صرف کارهای فرهنگی و مابقی هم برای چاپ و نشر قرآن کریم هزینه می شود.

 
انتهای پیام /ف - س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.