سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازیگر نمایش «مجلس ضربت خوردن» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

لبه تیغ قرار گرفتم/ استقبال خوبی از کار شده است

مواجهه با زمان حال و گذشته به نوعی کار بازیگر را سخت تر کرده و احساس می کنم لبه تیغ قرار گرفتم.

رضا مولایی بازیگر نمایش «مجلس ضربت خوردن» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ضمن اشاره به نقشش اظهار داشت: من نقش اعرابی را در این نمایش بازی می‌کنم البته نمایش به نوعی در زمان حال و گذشته بر می‌گردد و یک بخش قصه به زمان شهادت امام علی  علیه السلام و یک بخش دیگر به زمان حال برمی گردد.
 
وی ادامه داد:  بخشی از قصه که به زمان حال بر می‌گردد، درباره گروه نمایشی  است که در تکاپوی اجرای تئاتر هستند. همچنین نقش من هم پر از جزئیات و ریزه‌کاری بوده؛  البته کار به گونه ای است که بازیگر باید جزء به جزء با متن پیش برود.
 
 مولایی افزود: این تفاوت زمان از گذشته و آینده بازی بازیگر را سخت می کند. به نوعی لبه تیغ قرار گرفتم و این مرز بین گذشته و حال باید از طرف بازیگر به درستی دربیاید.
 
وی گفت: تقریبا نزدیک به دو ماه این کار را تمرین کردیم و هنوز در حال اجرا به جزئیات نقشم می‌رسم؛ چراکه پرداختن به این جنس بازی کار سختی است.

وی با اشاره به استقبال مخاطبان از این کار بیان کرد: با وجود اینکه دو شب از اجرای این اثر گذشته استقبال خوبی از کار شده و حتی بازخوردها هم رضایت بخش بوده و وقتی با مخاطبان و مردم صحبت می کنم، از کار رضایت دارند.

گفتنی است؛ در نمایش «مجلس ضربت خوردن» به کارگردانی محمد رحمانیان، امیر جعفری، اشکان خطیبی، سینا رازانی، رضا مولایی ، مهتاب نصیر پور ایفای نقش می‌کنند.

همچنین عبدالله اسکندری (طراح گریم)، اشکان خطیبی (مشاور کارگردان و مجری طرح)،‌ فردین خلعتبری (موسیقی) و مهدی ساکی (طراح حرکات رزمی) در میان عوامل این نمایش حضور دارند.



انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.