به
گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وایرد، در حالی که بسیاری از روسای شرکت های فعال در زمینه فناوری، تنها برای مدت محدودی مدیریت شرکت هایشان را بر عهده گرفته اند، زاکربرگ امیدوار است برای سال های متمادی کنترل فیس بوک را در اختیار داشته باشد.
در جلسه اخیر سهام داران فیس بوک، طرحی تصویب شد که بر اساس آن در صورت ارائه هرچه بیشتر سهام، زاکربرگ همچنان اکثریت سهام فیس بوک را در اختیار خواهد داشت.
در حال حاضر بیش از 1.65 میلیارد نفر در ماه وارد سایت فیس بوک می شوند. این موضوع دلیل خوبی را برای حفظ زاکربرگ به عنوان مدیرعامل ایجاد کرده است. بیش از یک میلیارد نفر نیز هر روز از فیس بوک در گوشیهای موبایل خود استفاده میکنند. این شرکت در سه ماهه اخیر مالی، با استفاده از تبلیغات شخصی، 5 میلیارد دلار درآمدزایی کرده است.
فیسبوک به دلیل در اختیار داشتن اطلاعات دقیق افراد بسیاری، گزینه مناسبی برای شرکت های تبلیغاتی محسوب می شود. شرکت های بزرگ می توانند با استفاده از اطلاعات و علایق افراد، محصولات خود را در معرض دید افرادی قرار دهند که هرچه بیشتر ممکن است به خرید محصولات آن ها روی بیاورند.
انتهای پیام/