سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خرید مقادیر زیادی جواهر بوسیله عامل تیراندازی مرگبار اورلندو چند روز پیش از حمله

متین عمر پیش از اقدام به تیراندازی مرگبار در باشگاه شبانه اورلندو، مقادیر زیادی طلا و جواهر به ارزش نُه هزار دلار خریداری کرده بود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فاکس نیوز، «عمر متین،» عامل تیراندازی مرگبار در باشگاه شبانه همجنس‌گرایان شهر اورلندوی ایالت فلوریدای آمریکا، چند روز پیش از اجرای نقشه تروریستی خود، مقادیر زیادی طلا و جواهرات به ارزش 9000 دلار خریداری کرده بود. 

به گزارش اِ‌ی‌بی‌سی نیوز، عمر متین این جواهرات را 6 ژوئن (17 خردادماه) و شش روز پیش از ارتکاب مرگبارترین تیراندازی دسته‌جمعی در تاریخ آمریکا (23 خردادماه)، از «جواهری کِی» در «جنسون بیچ» خریداری کرده بود. این مغازه نزدیک «اسلحه فروشی لوتوس» قرار دارد. عامل تیراندازی مرگبار اورلندو ابتدا تلاش کرده بود از این اسلحه فروشی یک قبضه تپانچه و همچنین یک قبضه تفنگ نیمه‌خودکار «زیگ زائور» خریداری کند؛ اما کارکنان این فروشگاه می‌گویند بدلیل رفتارهای مشکوک عمر متین از فروش این اسلحه‌ها به وی خودداری کردند. 

در تیراندازی 17 خردادماه سال جاری بوسیله عمر متین افغانی‌‌الاصل، در یک باشگاه شبانه همجنس‌گرایان شهر اورلندوی آمریکا، 50 نفر کشته و 53 نفر زخمی شدند. این حمله مرگبارترین تیراندازی دسته جمعی بوسیله یک فرد تیرانداز محسوب می‌شود.  


انتهای پیام/     
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.