سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خواجوی:نام ورزشکار دوپینگی را اعلام نخواهیم کرد

عضو کمیته فنی فدراسیون دوومیدانی گفت:تا زمانی که حکم نهایی صادر نشود نام ورزشکار دوپینگی را به هیچ عنوان اعلام نخواهیم کرد.

نعیما خواجوی در گفت وگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره خداحافظی کردلو،زمانی و ثمری از ورزش قهرمانی اظهارکرد:هر ورزشکاری اختیاری زندگیش دست خودش است،من از تصمیم آنها اطلاعی ندارم، نمی دانم چه مشکلی برای آنها پیش آمده که از ورزش قهرمانی خداحافظی کرده اند.

وی افزود: ورزش،ورزشکار بودن و انجام دادن تمرینات فشرده سخت است و برای رسیدن به هدف ورزشکاران باید خیلی تلاش کنند، در ورزش یک اصطلاحی داریم به نام سخت کوشی بعضی از ورزشکاران،بدون این که کارخاصی انجام بدهند از ورزش قهرمانی خداحافظی می کنند.

خواجوی گفت: بیشتر ورزشکاران به خارج از کشور کوچ می کنند مگر می شود جلوی آنها را گرفت،باید از خود آنها پرسید که چرا ورزش قهرمانی را کنار گذاشته اند،یا شاید برای آنها مشکلاتی پیش آمده است،که از ادامه انجام ورزش قهرمانی منصرف شده اند.

عضو کمیته فنی فدراسیون دوومیدانی گفت:اگر خود شما الان به ستاد مبارزه با دوپینگ هم زنگ بزنید،چون نامه محرمانه است تا زمان صدور رای نام ورزشکار دوپینگی را اعلام  نخواهند کرد،ممکن است رای برگردد مانند مهدی زمانی که به او گفتند دوپینگ مرتکب شده ای ولی بعد از یک ماه به وی اعلام کردند که وی از مواد ممنوعه استفاده نکرده است.

خواجوی در پایان اضافه کرد: از زمانی که  نمونه a ورزشکار که مثبت اعلام می شود فرد 20 روز مهلت اعتراض دارد ،اگر ورزشکار به این رای اعتراضی نکرد  آن وقت مسئولان ستاد ملی مبارزه با دوپینگ پس از پایان این مدت نام ورزشکار متخلف و رشته ورزشی وی را سریع اعلام می کنند.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.