سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور سه بازیکن نفت در فدراسیون فوتبال + مصاحبه

وحید شیخ ویسی علی رضا عزتی و آرش رضاوند برای پیگیری فسخ قرار دادشان و اخذ رضایت نامه به فدراسیون فوتبال آمدند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛باوجودییکه قرار است باشگاه نفت به بخش خصوصی واگذار شود  ، اما تاکنون این اتفاق رخ نداده است ، براین اساس چند تن از بازیکنان نفت به فدراسیون فوتبال آمدند تا در جلسه ای با تاج تکلیفشان را برای فصل بعد مشخص کنند.

شیخ ویسی در گفتگو باخبرنگار ما گفت : متاسفانه تیم نفت در حال حاضر شرایط خوبی ندارد ابتدا قرا بود 31 خردادماه تکلیف ما را  روشن کنند وقراردا د تمام بازیکنان را فسخ کنند اما به قولشان عمل نکردند .

وی افزود : باشگاه نفت مثل نانوایی بربری شده است هر کس زوتر بیاید قرار دادش را فسخ می کنند وبه تیم دیگری می پیوندند .متاسفانه برخی افراد صاحب نفوذ موفق شدند قراردادشان را زودتر فسخ کنند .

وی گفت : امیدوارم باشگاه نفت تا پایان قرارداد من در تهران بماند تا دراین باشگاه توپ بزنم .
وی درباره پیوستنش به باشگاه استقلال خوزستان گفت : من به آنها حق می دهد که سراغ گزینه دیگری بروند چرا که باید تیمشان را برای فصل آینده آماده کنند.

قرار بود پس از یک هفته به استقلال خوزستان بپیوندم اما برخی مشکلات وبی وفایی ها مانع این کار شد.

*تکلیف بازیکنان نفت را زودتر مشخص کنند

عزتی در گفتگو با خبرنگار ما گفت : با حضور در فدراسیون فوتبال امیدواریم  تا تاج تکلیفمان را مشخص کند .

وی در ادامه عنوان کرد: زمان هدر می رود وتکلیف ما بازیکنان هنوز مشخص نشده است  ما بازیکنان پیشنهاد از چند تیم دارم واین تیم ها تا زمانی منتظرما  می مانند.
بازیکن در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم که تاج با مساعدتش تکلیف مارا روشن کند تا  با  تیم  مدنظرمان  قرارداد ببندیم.

*آرش رضاوند : پدرم درحال سکته کردن است 

بازیکن تیم فوتبال نفت به خبرنگارما گفت : طبق قول تاج برای سقف قرارداد با باشگاه نفت راهی فدراسیون شدیم همه تیم برای فصل بعد بسته شدند اما هنوز تکلیف بازیکنان نفت هنوز مشخص نشده است .وی در ادامه عنوان کرد : فقط این قانو در ایران وجود دارد که چند بازیکن اجازه فسخ قرار داد دارند اما  ما بقی اجازه این کار را ندارند .

رضاوند درباره اینکه پیشنهادی برای فصل آینده دارد یانه بیان کرد : باتئجه بخه اینکه بازیکنان نفت در آسیا بازی کردند به طور طبیعی پیشسنهاد از تیم ها لیگ برتری دارند موقعی که بازیکن ازاد شوند در ان وقت اسم تیم های پیشنهاد دهنده را اعلام می کنند.

بازیکن نفت بیان کرد : همه تیم ها درحال انجام دادن بدن سازی هستند اما تازه ما می خواهیم قرار دادمان را فسخ کنیم  ما خانواده داریم و پدرم انقدر از بی تکلیفی من ناراحت است که در حال سکته کردن است .

وی در پایان خاطر نشان کرد :به هر حال قرار است طی جلسه با تاج تکلیفمان مشخص شود .


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.