سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان

اماکن تهیه و توزیع مواد مخدر به نفع دولت ضبط می‎شوند

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان گفت: در راستای اجرای ماده 13 قانون مبارزه با مواد مخدر، تمامی اماکنی که نسبت به تهیه و توزیع مواد مخدر اقدام کنند به نفع دولت ضبط می‎شوند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛مرعشی در همایش اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر که در سالن خاتم استانداری برگزار شد افزود: هر ساله به مدت یک هفته سمینار بین‌المللی مبارزه با مواد مخدر و قاچاق برگزار می‌شود و در زمینه چگونگی مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد بحث و بررسی می‌شود اما به هیچکدام عمل نمی‌کنند و جمهوری اسلامی ایران به تنهایی در این زمینه هزینه می‌دهد.

وی ادامه داد: در دو سال گذشته در حوزه تمامی کمیته‌ها اقدامات خوبی انجام شده به طوری‌که در حوزه تخصصی تحقیقات و پژوهش، 40 طرح پژوهشی و پایاننامه دانشجویی جذب و حمایت شده است.

وی گفت: در بحث مقابله با ورود مواد مخدر امسال شاهد افزایش 35 درصدی کشفیات مواد مخدر در استان هستیم و بیشترین کشفیات مربوط به نیروی انتظامی استان بوده است.

وی ادامه داد: تنوع در ایجاد مراکز ترک اعتیاد مردان، زنان و کودکان که مرکز ترک اعتیاد کودکان به عنوان یک برند در ایران و جهان مطرح شده از دیگر اقدامات است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.