سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف 102 مورد تخلف درسطح بازارهای استان کردستان

سرپرست نظارت و بازرسی سازمانصنعت، معدن و تجارت کردستان ازکشف 102 مورد تخلف در بازرسی‌ از واحدهای صنفی وغیرصنفی خبرداد و گفت: در این رابطه 95 فقره پرونده برای واحدهای متخلف تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،فرزاد سردارزاده، گفت: از 22 خرداد ماه لغایت 28 خرداد ماه سال جاری در مجموع 2 هزار و 181 مورد بازرسی در سطح بازار استان صورت گرفته است.

وی با بیان کشف 102 مورد تخلف در این بازرسی‌ها، افزود: در این رابطه 95 فقره پرونده برای واحدهای مختلف صنفی و غیرصنفی تشکیل شده است.

سرپرست نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت ذکر کرد: عمده این تخلفات گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت می‌باشد که در این پرونده ها در مجموع 406 میلیون و 202 هزار و 710 ریال جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

وی گفت: در مدت یاد شده از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان 79 مورد گزارش مردمی دریافت و در رسیدگی به آنها 32 مورد تخلف احراز شد که در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

سردارزاده در پایان گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و.... واحدهای مختلف صنفی مراتب را به شماره تلفن 124 اطلاع داده و یا به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه و موارد تخلف را گزارش کنند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: کشف ، تخلف ، بازار ، متخلفان ، کردستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.