سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

امنیت، مهم ترین شاخص توسعه همه جانبه

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کاشان در جلسه کمیسیون ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی این شهرستان امنیت جامعه را مهمترین شاخص توسعه همه جانبه دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباسعلی قپانی پور گفت: امنیت اجتماعی در گرو سلامت، هویت اجتماعی ، آرامش و آسودگی خاطر شهروندان است که بدون داشتن امنیت توسعه محقق نمی گردد و زمانی که از بروز ناهنجاری های اجتماعی قبل از تبدیل شدن به جرم پیشگیری کنیم امنیت تحقق پیدا می کند.

وی افزود: امنیت اجتماعی و اخلاقی متفاوت با امنیتی کردن جامعه است. ضروری است اقدامات به گونه ای تعریف و عملیاتی گردد که ضمن محترم شمردن آزادی های فردی ، بستری امن برای شهروندان محقق گردد.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کاشان اظهار داشت: ناهنجاری های اجتماعی نظیر طلاق ، اعتیاد ، تکدی گری و مشکلات ناشی از تعدد تردد راکبین موتورسیکلت در حال افزایش است و ضرورت دارد تا دستگاههای مسئول با استفاده از ظرفیت های علمی و تحقیقاتی شهرستان نسبت به کاهش آن اقدام نمایند.

عباسعلی قپانی پوربا بیان اینکه همه اقدامات باید بر اساس قانون استوار شود گفت: بی توجهی به قانون توسط هر فرد و گروهی بی قانونی و ناهنجاری های اجتماعی را رواج می دهد که در نهایت جامعه و افراد را به سمت ارتکاب به جرم سوق می دهد.



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.